operera sig eller inte?

Har precis kollat klart på ett avsnitt av plastikturisterna på kanal 5. Jag vet inte om det är något fel på mig när jag känner, fan jag vill också fixa mina bröst. Det har jag pratat om länge förvisso. Jag vill inte göra större, isåfall mindre. Men gör jag det kommer jag inte kunna amma när jag blir gravid sedan. Då de bränner vävnaden. Vet inte ens om jag vill amma? Då jag antagligen har förstört ena brösten emd min bröstpiercing jag hade förut.
Men skulle jag göra en operation skulle det vara för att få de lite fastare. Jag vet att tungt hänger, de gör de med implantat med. Ok, jag ahr inga rävsaxar asså haha. Men ja, efter jag fått barn så funderar jag starkt på det.
Men efter att gjort bara en läppförstoring märkte jag att folk trodde man var blåst. Så ja, det finns en ganska så konstig inställning bland plastik operationer.
något sådär kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0