Pisshelvete!

Asså vadfaaaaan! Hade inte jag mens nyss? Har typ PMS igen och jag pallarinte! Vill bara stor böla hela tiden. Men ja, första gången på länge jag faktiskt längtar till min mens hahah. Så att detta jävla skit humör försvinner :/
Ringde förövrigt Hertz idag. Belv bara mer irriterad än innan. SPECIELLT när han kläcker ur sig " Du som kund har ansvaret att när du sätter dig i våra bilar att kolla efter om den är ok" Assså VAAA?! mitt svart blev då " jaha, men vad ska ni med anställda till då? Jag menar, om VI kunder ska se till att när VI sätter oss i era bilar att de fungerar och ser bra ut. Vad ska ni då emd personal till?" Han killen jag pratade med blev inte så glad och poängterade gång på gång att de är duktiga och gör bara sitt jobb. yeah yeah.. Jag ser det. Verkligen.
Kanske ka köra med den på jobbet? " Ja ni får självlart köpa en tårta här 159 kr för en 8 bitars. Ja, alltså ni får ju göra den själv. Tar ni med er egna hygienkläder? Annars tar vi en avgift för det. " Tror inte att det skulle fungera alls faktiskt! Men tydligen funkar det på Hertz.. Somliga har det bra? Eller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0