resan ner

Efter den jävulska resan ner till Öland igår som tog över 8 timmar. I normalt sött då det inte är en sjuhelvetes massa köer tar det runt 5-6 timmar beroende på raster och vem som kör. Så var vi nere runt halv tolv tolv i går natt. Var så himla trött så la mig på huvudkudden och somnade direkt.
 Men det blir inte många dagar här på Öland för mig. I morgon lämnar jag mamma och Bernt för att åka och hälsa på min morbror i Hulstfred. Där även hans fru och min ena kusin är. Nog för att det är skönt att vara här nere. Dock så sover jag mest. Så min pyamas är ett måste här nere för det är i stort den jag lever i haha. 
 
Apråpå ingenting alls. Igår så kom min pappa och plingade på dörren. Har inte längre någon kontakt med den karln. Så när det ringde på dörren så trodde mamma att det var jag som hade kommit hem från jobbet. Så hon sliter upp dörren för att gnälla på mig skulle jag tro för att jag inte orkade öppna själv :P Så snacka om hon blev förvånad näör pappa stod det med ett stort påskägg. Han blev inte så glad över att vi skulle åka iväg och att han inte hann träffa mig. Men det blev jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0