Sen kväll men värt det :)

Blev en riktigt sen kväll för mig igår. Träffade älskade Amina på stan vid fyra tiden. Gick och åt. Dock tyckte jag att det var för lite mat. Alltså, jag är inte lite i maten. Så det känns väldigt tråkigt att få så lite mat när man äter faitas. jag har väl iaf den tanken att emd faitas ska det vara MYCKET mat hahaha :)
Sen blev det en tripp till chokladfabriken :) Vi bestämde oss för att fika där och Amina köpte även hem lite godsaker till sin kille :)
Avslutade med att lämna henne i Barkarby då jag var för lat igår och åka kommunalt. Blir nästan dyrare för mig att åka kommunalt än att betala trängselskatt,parkeringsplats och bensin. Det är konstigt men sant.
Sen bar det av mot uppsala :) Då S hade tagit körkortet! :) Grattis till dig! =) Eller ja, det är väl andra gåmngen gillt får vi nu hoppas :)
Han är så himla gosig och umgås med. Pratade mycket om Christian och så. Var skönt att få lätta på hjärtat lite :)
Så ja, det blev en riktigt sen kväll och slumrade väl till vid ett i natt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0