skit måndag

Vilken jävla måndag och den är inte ens slut ännu! suck!
 Sov hos Christian igår eftersom att han åkte till Bali idag. Tror ni inte då att jag lyckas försova mig till halv nio? skulle gå upp kl 7 :S Då jag hade läkartid. Så att ta sig från ena sidan av stan till den andra var lönlöst. Då läkartiden var klockan 9. Så ja, jag lyckades komma två timamr försent till jobbet. missa läkartiden. men lite vägde det ju upp att ligga mysandes med en het man hela natten.
 Det roliga är att jag HATAr verkligen att ligga nära någon när jag sover. christian kramade mig så hårt inatt att jag kudne ha dött. Så för att få lite andrum så skruvade jag på mig rätt rejält varav han säger " om du inte ligegr still snart så sover jag på soffan" men vadfan lixom. det är ju han som ligger och håller om mig, en tjej som inte har det lättaste emd det här att hålla om. men ska inte klaga för mysigt var det ju.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0