Söndag kväll

Sköna söndagskväll! Helgen har rullat på och i morgon är det redan måndag. Kände inte alls för at jobba denna helg. Så det var rätt så skönt att den gick fort. Har tom gått tidigare båda dagarna. Vilket ekonomiskt sätt är rätt så dumt. Tyvärr märkte jag vid kl halv två idag när jag gick från jobbet. Att tårtorna var i stort sätt slut utav de minsta. Dock svårt att veta när jag gick av passet vid halv ett och se hur det kommer se ut sen. Vill ju gärna inte slänga samtidigt som man måste svinna för att vinna?
Så nu ska jag sittahär och döda lite tid tills att jag ska åka hem till Christian. Åh, jag som är dugen på att spela typ biljard men det lär bli en rätt lugn söndag framför tvn skulle jag tro. Då han börjar tiiiiiidigt i morgon. Hua, jag skulle aldrig orka börja tidigt på måndagar nu när jag inte gjort det på över ett år. Det är typ det kravet jag har när nya scheman sätts. RÖR INTE MIN MÅNDAG ! Så är jag nöjd o0ch belåten haha. Resten skiter jag i hahah bara jag får ha min sena måndag.




Tyvärr har de klippt bort när han sjunger" cause she dance go go dosen´t make her a hore" Ja då klipper de precis vid hore. Sånt stöööööör mig något fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0