Stört

Vissa saker blir man rätt bra irriterad på. Som idag så säger min mamma till mig jag ska ha 250 kr av dig. Jag: jaha varför då? Ja jag bytte ju dina däck. Vänta här nu. du menar när DU tog min bil utan lov när jag sov och bytte däcken på min bil? Jag hade inte ens bett dig att göra det. Om du nu känner att du vill göra det fine. Men du kan inte begära pengar när du stjäl min bil. Det var snällt av dig att du bytte däcken på min bil. men ibland så är hon så jävla konstig. Jag uppskattar det. Men inte när hon gör sådär. Som om jag skulle åka hem till christian och bah: nu ahr jag fyllt ditt kylskåp med mat nu ska jag ha pengar av dig. Man bah: eh va?! Nej det där asså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0