Tony is alive ;)

Och han lever! haha. Nej skämt åt sido. Har pratade med älskade Tony :) Har nog inte pratat med honom på en månad. Vi är båda två väldigt dåliga på det. Eftersom han ahr blivit en gammal gubbe nuoch går och lägger sig klockan nio på kvällarna. OK jag ska inte säga något gör typ detsamma. men det här är killen som kunde festa till 4 på natten och sedan knalla til jobbet. Men nu.. oj oj oj hans kvinna har verkligen pli på hoom! :) Duktigt jobbat säger jag :) För den enda som lyckats att inte bli trampad på och körd med utav den karln är jag.
Och jag, varför är jag dålig på att höra av mig? Därför att jag tänker för mycket på mig själv och mitt eget tror jag. nej men jag tror inte vi har det behovet längre. Att höra av oss varje dag. Känns skönt på ett sätt. Att slippa ha det tvånget.
Men ja, hade det var någon jag avr tillsammans med eller typ Sara som inte hör av sig på 5 dagar då hade jag trott något var fel på riktigt. Men Tpny har jag käntn sen jag avr 7 och ser han som min bror, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0