varför gillar du honom?

Det är något allvarligt fel på mig. Jag letar fel fortfarande. Först går jag in på Christians facebook. Kollar lite och sen lite på hans bilder. Saknaden gör fan ont nu. Sen så får jag flipp. Går in på hans ex facebook.Hittar ingen jag behöver bry mig om. Så då går jag och kikar på min egna. Jag hittade inget fel denna gång. Kanske i morgon? Ja så tänker jag. Eller ja, nästan iaf.
Idag frågade även Sara mig vad det är som jag tycker om med Christian. Då jag tyvärr är den typen av person som ventilerar till mina vänner om det jag tycker är jobbigt. Men alla de fina sakerna han gör vill jag behålla för mig själv. För om jag säger det högt, kanske jag märker att det inte är sant.
Men hur ska man förklara att så fort man får en kram och en puss så känns alla dagen svårigheter som bortblåsta. Att även fast jag avskyr att någon håller om mig när jag sover så är det typ höjdpunkten. När man sover och han håller om en så hårt och bara snoozar in sig i ens nacke typ. Eller när han själv tycker att han är gullig och säger sitt hiiiihiiii och gör världens smajl så att skrattgroparna syns. Åh det är så mycket. Som gör att han är den jag tycker om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0