Vi ses nog aldrig mer.

Christian kom och hämtade mig igår vid tåget. Inga pussar eller kramar där inte. Efter att ha brakat ihop totalt i lördags så var det ganska kyligt oss emellan igår.
Vi pratade knappt med varandra och när vi skulle sova så brukar han ju alltid kura ihop bakom än och hålla om jätte hårt. Så var det inte inatt. Så ja, det är nog bara att inse att vi ses nog aldrig mer.
Mina känslor är inte besvarade. Jag kan inte vara med någon som ständigt nämner sina ex, som säger ordet slyna till en på skoj. Som anser att jag hela tiden måste stå i centrum när jag alltid ska rätta mig efter honom. På något sätt känns det som att han ahr ljugit för mig. Så han förklarat sig själv stämmer inte för fem öre. Inte de sidorna jag sätt iaf. Inte på sista tiden. Han är kanske sådär mysig som han var i början när han tycker om någon. Men mig tycker han inte om.
Jag komemr att sakna hoom fast att det aldrig var riktigt bra. Men när det var bra var det helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0