Vilken dag

Oj vilken dag! Den började kanon dåligt och slutade på topp. Är fortfarande rätt så ledsen. Förhoppningsvis går det över fort. Men ack vad jag kommer sakna honom :(

Men för att göra dagen till den bästa så åkte jag hem till jennifer där vi började dagen med att åka till mitt jobb och köpa färsk annanas, färska jordgubbar, vindruvo och självklart vitlöksbaguette :) Blev även 1 ½ lite coca cola, så himla gott i solen :D
Sen så har det blivit att vi slingat hennes hår ljusare,köpt stegräknare, gått en långpromenad och bara snackat i massor :)
Avslutade även denna kväll med en lång promenad med en god middag före som min kära kusin lagat :) Men nu blir det sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0