Dagarna rusar förbi :P

Dagarna har flygit förbi och jag har själv inte märkt av det. Kan inte säga att mycket försigår i mitt liv just nu. Bara det att avrdagen är här och man är tillbaka i verkligheten. Denna somamr har för mig inte ens varit en sommar och nu ser jag fram emot hösten emd glädje. Då hösten är min favorit årstid :) När den där kylan letar sig in till huden och det känns helt plötsligt lite lättare att andas :) Ja det är ju bara för härligt :D
 Under veckan som gått har det mest bestått utav att jobba, träffa både Amina och jennifer :) Samt att fira morbror som fyllde 50 år i måndags! Ett stort GRATTIS till honom :D Det firades igår och det var riktigt trevligt :D Framåt kvällen så blev jag sedan fylle taxi åt gammel gänget ;) Och sedan åt kusiiiiin vitamiiiiin <3 :D
 Nu är det dags att ge sig av igen. har knappt varit hemma alls känns det osm och nu ska jag iväg igen hahah suck! u blir det iaf middag i sumpan :D hoppas på KÖTT OCH POMMES :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0