Det är dags för dig att släppa taget om mig

I´m speechless. Bokstavligt och bildligt talat. Först så begriper jag inte hur man kan göra såhär. Hur långt får man gå tills man själv märker att man är insane? Att logga in på någons konton och förstöra är bara lamt. Något som man kunde komma iväg med som 14 åring. Knappt då. Men inte nu. Det är helt enkelt långt ifrån ok. Det är upp till dig hur högt eller lågt du vill sätta ribban. När du själv är redo att växa upp. Ta tag i ditt liv. Men du måste låta mig få gå. Få vara den jag är. Acceptera att jag inte vill ha någonting med dig att göra. Att vi växt ifrån varandra för flera år sedan. Att vi inte har något som helst gemensamt och all form av respekt är borta. Det är dags för dig att bli den bästa människan du kan bli. Och jag vet och hoppas att du ska hitta det inom dig. Så låt mig vara. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0