Dumma bank!

Gnuggar gruset ur ögonen. Idag är jag trött. Tröttare än igår och piggare än såhär blir jag nog inte fören en ordentlig nattsömn. Första dagen på jobbet efter semestern och jag försov mig i en timme och tjugo minuter :/ Så blev en sådär 40 min senare än jag hade räknat med. Så nu är hela dagen upp och ned vänd.
 Att det sedan blivit vajkalle med min lön och jag kommer få den hemskickad på en avi. Då det blivit något strul med bankerna. Så ja, kommer få min lön 4 dagar senare. Tur att man har en väldigt snäll mamma :D
 Så nu tänkte jag unna mig att äta vitlöksbröd och steka på lite kebab kyckling. Snabb mat så det skriker om det men orkar inte mer än så idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0