Förstår inte alls. Snälla översätt

Varför blir jag alltid förvånad? För att göra det enklare att förstå. I en fylld nattklubb i stockholms innerstad står det ett par tjejer på toaletten. Ut kommer en tjej lång, ganska rak kropp och mörkt hår. det känns som att jag ska ramla baklänges och ramla hårt i cementgolvet som har en billig plastmatta över sig.
 Jag ser hans bästa vän i stortsätt varje dag. Hans bil ser jag då och då. Men nu, när jag måste springa på denna tjej. Som dessutom var väldigt trevlig. nej fy!
 Jag borde kanske aldrig ha flyttat till Väsby. Jag borde kanske aldrig ha befunnit mig på den där nattklubben. För varför ska varenda liten grej kopplas ihop med mannen som jag gör allt för att glömma? Intalar mig själv systematiskt att känslorna är borta. Att det inte finns något kvar. men något finns ju där eftersom att han aldrig verkar vilja försvinna ut ur mitt liv på ett eller annat sätt.
 Nej det är mycket i livet jag inte begriper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0