Ingen vanlig måndag alls

Måndag och egentligen så skulle detta varit vilken måndag som helst. Skulle ha jobbat 8-17 sedan hem laga till något att äta och sedan åka till gymmet. Den här måndagen blev dock inte en vanlig måndag. Åkte till jobbet och kom lite försent. För att sedan åka till baka till väsby vid 10 tiden för att gå på vårdcentralen. tanken var att jag skulle åka tillbaka till jobbet. det blev dock inte så :/ Väl där sa hon att jag hade stafylokocker ( stavar säkert heeeelt fel nu) på insidan av låren. Och att jag ska hålla mig borta från bageriet i 3 dagar.
 Så det var bara att ringa jobbet, förklara läget och sedan åka hem. Blir inte heller något gym idag. Då jag har plåster på det området där stafolokockerna sitter. Eftersom de varar så mycket :/
 Det som däre mot blir idag är  min egen gjorda tomatsås med köttfärs och sedan spagetthi :)Blev ju en hel del köttfärs kvar igår efter att jag lagat burek. Så la in den fyllningen i kylen och idag blir det att använda upp det:) Gott blir det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0