Latmask?

Är det bara jag som är lat? Att det är fruktansvärt tråkigt att städa håller nog de flesta med om. Visst städar jag hemma 1-2 ggr i veckan. Beroende på hur mycket damm det samlas eftersom jag är dammallergiker ;)
 Så av en slump hamnade jag nu in på en fantastisk sida! Där man för några ynka hundra lappar kan få hem någon som städar åt en! Och eftersom de är proffisionella städare så blir det ju mycket renare än vad jag någonsin skulle kunna lyckats med :) Såå mjaaa.. Ska titta över min ekonomi här i sep-okt och se om jag kanske får plats emd det :) Med tanke på att mina bensin kostnade sjunkit något drastiskt sedan jag flyttat :) Fast åandra sidan har ju kostnaderna ökat pga flytten :P Bodde hemma förut utan att betala en slant. Men allt går om man vill? :) Inte sant?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0