Lycka! <3

Det är inte bara dåliga saker som hänt den senaste veckan. Utan även bra saker har hänt :) 
 Igår fick jag reda på att Ullrika som varit tjänstledig i ett år. Nu har sagt upp sig. Vilket betyder att, jag som haft hennes tjänst på vikariat nu kommer ha heltidsjobb skrivet på mitt anställningbevis. Ja, alltså det har ju stått så i ett år. Men egentligen så skulle hon kommit tillbaka igår. Efter att ha pluggat i ett år. NU verkar det som att hon fått ett nytt jobb:) Så jag slipepr gå ner i arbetstid om hon hade kommit tillbaka. Jag ahde bara 24 timmar i veckan förut. Fast att jag jobbade ca 32 timmar i veckan. Nu är dock det över. När jag kommer tillbaka från semestern så blir det att skriva nya papper med chefen :D
 Sen så komemr ju Amina snart hem med :D Hon har varit så saknad! En till som är saknad är ju min Jennifer som är ute på alndet utan mottagning :( Så har inte kunnat prata med henne :( Försökt ringa utan svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0