blääää

Idag var det planerat att jag skulle gå på ett event med Amina. På vägen mot stureplan där vi skulle mötas, så känenr jag HELVETE jag måste SPY!! vart spyr man i stan?! på en öppen jävla gata.. Ingenstans kan jag tala om för er. Utan det var bara att hålla emot med all kraft man kunde. Tills det inte gick längre :/ Så försökte få det att se ut som att jag bara spottade på gatan. Förhoppningsvis lyckades jag.
Eftersom att jag sett fram emot det så mötte jag upp Amina som bestämt och efter ett tag släpte det. Bara det att när vi väl skule sätta oss i bilen så blev det en kamp mot tiden. Lämnade av Amina och fortsatte sedan hem fort som bara den för att sedan krama badrumsporslin!
Så nu vågar jag faktiskt inte gå och lägga mig, då jag fått springa till badrummet 4 gånger sedan jag kom hem. Så ska luta mig tillbaka och hoppas att det lugnar ner sig.
Så blir nog hemma imorgon. Vill inte gå till jobbet om det är så att det är någon dum bakterie. Själv tror jag bara att det är ngt dumt som jag ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0