Det är min namnsdag idag! =)

Blev att ringa och sjukskriva sig från jobbet idag. Min mage är fortfarande K A O S!!! Så ligger ner bäddat i sängen, ser ut som att jag fått en bad as MTF elstöt men jag orkar inte ens bry mig.
Så ja. det är ju min namnsdag idag och jag är sjuk! :( Det suger så jävla hårt då jag inte varit sjuk på rätt länge nu. Så åker man på och blir magsjuk! Problemet med mig, som i yngre dar hade problem med maten och spydde rätt mycket. Jag kan inte spy som "normala" människor. Så jag går och mår så fruktansvärt illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tänker inte gå in på det så mycket mer än så. Bara det att jag har svårare än de flesta andra.

Mamma ringde i morse och sa grattis :D Hon hade även fört över pengar på mitt konto :D Sååååå söt min mamma är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0