Dumma människa!

Bråk i tvättstugan är väldigt vanligt, har jag hört. MEN jag har då aldrig bråkat med någon I SJÄLVASTE tvättstugan.. Men idag oj oj oj! Ok, jag sa inget dumt. Eller jo kanske lite då. Men jag förstår mig inte på människor som blir arga för att man kommer ner en minut. Nej hon var super arg. Kanske har det hänt flera gånger vad vet jag. MEN jag är inte där för att sno hennes tvätt, eller djävlas med henne. Jag ville bara torka min tvätt. Men nej..
Men ja, jag kan erkänna att jag tyvärr, är en sån person som ALLTID vill ha ALLTING på mitt sätt. Får jag inte det så kan jag gå upp i limningen på två röda. Det sker inte alltid, som tur är. Försöker jobba bort det. Men det är lättare sagt än gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0