Kärlek mycket käääärlek!

Snacka om gråtfärdig! har inte hunnit med knappt någonting idag på jobbet, då jag blev lämnad själv runt elva snåret i bageriet. Så blev det en himla kamp emot klockan. Då det plingades både här och där, telefonen verkade aldrig sluta ringa och ja, ingenting blev riktigt som jag hade tänkt mig.
Men nu har det varit chillmode i över två timmar. Ätit super god china mat! Fick så mycket mat att det räckte till middag idag + TVÅ matlåder utöver det. Man måste bara freaking LOVE kina restaurangen vid infra city!
Blev även lite coca cola och chips =) MUMSFILIBAAABAAA! :D
Nähepp, ska fortsätta kurra ner mig framför filmen på tvn som jag sett typ miljoner gånger haha men orkar inte ritkigt byta kanal. Borde gå och sova ist =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0