Ångrar mig rätt duktigt

Vad gjorde jag uppe till halv tolv igår? Oj vad jag ångrar mig nu! är helt slut! Då verkade det som en strålande idé. men som vanligt med mina idéer så verkar de bra först men slutar oftast i katastrof. haha, nej så illa är det faktiskt inte.
 Efter gårdagen svacka då jag  bara ville spränga världen i luften så försöker jag nu komma tillbaka med glatt humör. vette fan om jag lyckas. Vi får väl se :)
 Ska straxt återvända till tårtor och städning efter lunchen. Sen, ja sen då blir det att hämta nya bilen.
Skulle ju egentligen ha semel mys idag. Blir inte av då jag inte fick tag i personen igår och ja, jag orkar faktiskt inte med folk som tror de kan komma och gå som de vill. Man ska vara mot andra som man själv vill bli behandlad och på det failar du något ENORMT! Så nu skiter jag i det och tänker istället åka hem och bara vila :D Duscha och fixa lite saker hemma. 

 hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0