Äntligen

Nu är jag äntligen på väg hem efter en händelse rik dag minst sagt. Mötte sara i stan för att åka och hämta sakerna från min bil. Ville inte gå själv då de hade sagt att bilen var helt förstörd. Så farligt var det faktiskt inte. Däremot resan dit! Först åker tunnelbanan om norsborg fel. Så alla människor som skulle mot det hållet fick gå av i midsommarkransen. Så det var bara att ta tåget tillbaka till liljeholmen och börja om från början. Väl i bredäng så fick vi fråga oss fram. Frågade en jätte snäll kille som hjälpte oss. Dock hamnade vi på fel ställe så efter många om och men hittade vi fram. Då vägs stället stängt! Men jag knackade på och på den vägen fick jag hjälp och har nu hämtat mina saker. Stackars amina fick vänta då vi hade bestämt att ses. Vi hann iaf med en liten pratstund :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0