Cv problem

Jag tror att jag behöver andas. Tänka efter sådär ändå ner i footknölarna.
 Ni som läst min blogg ett tag nu vet att jag haft problem med min arbetskamrat. Grejen är den att ibland så är det verkligen tipp top! Hon är hur trevlig som helst och det blir en del skratt. Dock är inte det ofta nu förtiden utan det är ju mest mindre bra så att säga. Så det jag egentligen behöver göra är att tänka efter hur jag vill göra.
 Mitt CV går inte att öppna- Det är typ låst. Mitt CV är gjort i ett adobe reader program. Tror jag rättare sagt. Då jag inte gjort det själv utan fick ett sånt där proffsigt när jag gick hos arbetsförmedlingen typ 3 gånger innan jag fick jobb :P
 Så nu går ju inte det att ändra något i det. Då jag inte vet vilket program det är gjort i. Så det är låst. Vilket är synd för det är riktigt fint gjort :) Men ja, jag her inte samma kontaktuppgifter längre. Sen så har jag ju jobbat på samma ställe i typ ett år. Där jag jobbar nu :P Så att de inte tror att jag är arbetslös och har varit i ca ett år :P
 Därför är det som så att jag typ fastnat mitt i jobbsöket. För att jag la energi på att försöka fixa det låsta CV:t. Nu är det dock bara att radera och göra ett nytt. Synd för inte kommer jag lyckas göra ett sånt fint :(


Kommentarer
Postat av: Thorbjörn

hahah mongo, det är bara skriva på google, pdf till doc.. :)så står det hur du gör.

2011-02-19 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0