Den heta bartendern på k2

Snart är det dags för helg. Då blir det utgångar hela helgen ja inte söndag då ;) Men fredag/lördag :) vet dock bara inte hur jag ska orka ;) Först i morgon så blir det middag på gondolen och sedan sture med Amina och Ana. Sen på lördag så blir det natt klubben på kings town med Sara och det gänget. De har så grymt bra musik :D Sen så är ju killen i baren rätt het grrrr ;) hahah nej vad fjollig jag är haha.. Men ja det är han, om det kommer vara samma som det var sist :D Vilket jag är rätt hundra på att det är haha :D
 Så vad tror ni? kommer jag vara bakis eller kommer jag vara fit for fight på söndag? :) Hoppas det för då vill jag gå på bio! :) Eller bara ligga och mysa emd honom, men ja får väl se hur det blir. Han vet inte ens om att jag vill det hahah :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0