Det var nog sista gången

Jag ska nog aldrig gå dit igen. ja vad pratar jag om? Gårdagen så klart.
 Jag känner att jag älskar musiken så jävla mycket. Det är super roligt att dansa. MEN det är så svårt när folk kommer fram och raggar precis framför honom. För då blir jag nervös. För jag gör ju inget fel. Det är ju dom som raggar på mig not the other way around. För faaaan vad mycket ragg jag fick igår! aldig varit emd om liknande.
 Kan ju inte heller påstå att jag blir sådär jätte glad när jag står och hör två tjejer diskutera hans rumpa. Hur fin han är OSV.. Nej då har jag bara lust att säga " sluta titta han är skit ful!" Inte för att han är det, det är det som är problemet. Haha, jobbigt läge. Inte så att jag vill att han ska vara ful men det hade varit så mycket enklare om han BARA var atraktiv i mina ögon :)
 Så nej, det var nog sista gången jag går dit. För jag klarar inte av det. Att se tjejer ragga på honom och känna att allt jag vill göra är att springa och gömma mig i ett hörn med honom. Så nej, det är nog bäst att inte festa på hans jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0