Ellinor fyller 16

Idag fyller en utav mina kusiner år. Hon fyller 16. Tiden går så himla fort. Jag kommer ihåg när hon var liten och inte kunde säga Bea utan hon förkortade det ännu mer och sa Ea. Det varande inte så länge. En sommar. Då var hon typ 1 ½ år.
 Eller den gången hon sov över hos vår familj. Hon var väl ca 5 år gammal och hennes föräldrar byggde hus. Medan de bygde huset så bodde de i deras sommarstuga. Så hon och hennes lilla syster fick dela säng. När hon sov hos oss fick hon sova i våran extra säng. Hon var så glad över att få sova i en egen säng.
 Ja, min lilla kusin börjar bli gammal. Eller ja, snarare vuxen. I mina ögon är hon fortfarande 4-5 år. Det gör nästan ont att se de växa upp. Men hursomhelst. Grattis Ellinor! Hoppas du får en riktigt fin födelsedag :D För idag är det din dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0