Ett sms

Ett sms. Ja ett sms var väl egentligen allt som behövdes. Jag gillar inte sms. Förutom när det är kärleksförklaringar. Annars kan det gärna vara.
 Jag berättade min dröm igår. Drömmen där han hade rivsår på hela ryggen. Och i min dröm frågade jag honom varför och han svarade en annan tjej. I min dröm tyckte jag detta var ok. jag hann inte komma längre i min förklaring fören han sa " Jag träffar andra men har inga rivsår." Jag fick en chock. Jag har dejtat killar, men de har sällan träffat andra andra då de varit med mig hela tiden. För i mina ögon så ska man lära känna varandra när man dejtar. För att sedan kunna se om det kan bli något. Hur ska det kunna ske om han träffar andra?
 Så ja, ett sms var allt som behövdes. Han såg inget fel i att träffa andra men det gör jag. Så känns bättre att avsluta det nu. Innan jag står där och är jätte kär, vill jag inte ska ske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0