fin fina fredag

Fin fina fredag går i hand med fin fina lördag. Förhoppningsvis iallafall :)
 Gårdagen började med jobb och som vanligt rök jag ihop med min arbetskamrat. Hon är rolig hon (förstå min ironi). Men dagen var ändå rätt hyfsad. Sedan var det bara att stressa iväg till gymmet där jag träffade PTn andreas. Det var en rolig timme men ack så jobbig :P
 Så efter det var det bara att fortsätta stressa hem, fastnade självklart i köerna men hann vila en liten stund i sängen innan det var dags för att göra sig i ordning för utgång.
 Mötte upp Amina vid medis och promenerade sedan därifrån till Gondolen där Ana sedan kom och mötte upp oss :) Vi åt en riktigt god middag och drack goda drinkar och lite vin slank även ner haha ;) Vi var väl lite väl glada i hågen haha. När vi sedan tog tunnelbanan vidare till Sture där det blev mycket dans och ännu mera alkohol haha.
 Var väl hemma vid tre tiden och bumsade i säng relativt snabbt.
Så tack Amina och Ana för det fina födelsedags firandet och de super fina presentera :) Ni är bäst tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0