Håll BARA TYYYYST!

Jag ser ingen anledninga lls till att dejta någon för dejtandets skull. jag ser ingen anledning till att lära känna ngn ny person för lite "skoj". Så när ni säger till mig men bara tänk inte si eller så. HÅLL KÄFTEN OK?!
 Jag gör som JAG vill. Inte som DU vill. Det som funkar för dig funkar inte för mig. Och viceversa.
Att säga till mig hur jag ska tänka är faktiskt inte ok. Ja, visst jag ska inte sticka under stolen med att jag vill täffa någon. MEN fram tills dess är jag singel. När jag dejtar ngn dejtar jag EN inte 750. Vill du göra det? FINE, men dejta inte mig då ;) För dejta för mig är inte att "Leva singel liv och springa runt med ALLT och alla" Nej då TRÄFFAS man.. Inget mer. Då finns det inget där och då är det ju helt jävla onödigt att träffa en person. Om det nu inte skulle bli värsta vänskapen. Men hur troligt är det?
 Så nej, jag kör mitt race. Funar det inte för dig så gör det inte. men just nu tycker jag det funkar alldeles utmärkt för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0