lyckad kväll

aknade för ett tag sedan. Usch, det blev lite för mycket igår. Jag brukar inte dricka alkohol. Då jag inte gillar att vara bakis eller full. Men igår. Herre min gud säger jag bara! De lyckades få i mig fyra tequila shots. Så nu mår man ju där efter.
 Vi hamnade på kingstown fast att vi skulle till nuh linga haha. men vi hittade inte dit. Fast det var en riktigt skön stäming och musiken! Jävlar vad det var bra :D Jag trivdes verkligen :)
 Jag brukar inte tycka att jag dansar bra men igår kände jag att dansgolvet var mitt haha ;) Även om jag säkert såg ut som bambi på hal is haha ;) Men oj vad roligt jag hade :D
 Så ja, kvällen var riktigt lyckad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0