Nu vill jag inte vänta längre

Jag hamnade av en ren slump in på Linda fd rosings blogg. Hon hade gått ner 8 kg på 13 dagar. Vill jag också göra haha. För nästa vecka får jag börja träna och då JÄVLAR blir det allvar :) 
 
Vill orka med mera och inte vara så trött :) har försökt få tag på en PT jag blev rekomenderad men nu skiter jag i henne TOTALT! Så ska ta och ringa sickla ist och boka en där :) Då jag kan behöva lite hjälp med saker och ting. Orutinerad som jag är. Funkar inte att bara köra på bandet i en timme och sen gå hem. Behöver bygga upp mer muslker i min rygg. Då jag har ett yrke som sliter mycket på rygg och knän. Jag har redan problem med knäna så ja, kan vara bra att få lite muskler nu :)
 Men tror jag kommer fuska lite och gå till gymmet i helgen haha ;) För nu har jag inte så ont längre är bara stel :P Måste ju få använda mina fina nya tränings kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0