PMS

Har börjat få PMS nu. Vilket byter att minsta lilla grej kan få mig att flyga i taket på två röda. Men det är jag tydligen inte ensam om. Då det finns vissa som jämt verkar ha det.
 Funderar även på att söka mig till ett annat jobb. Jag rokar inte emd min arbetskamrat längre. Hon snäser och är bara så jävla otrevlig för minsta lilla. Orka att en mäniska ska ta illa upp för allt. Ta och fixa lite självförtroende bruden!
 Missförstå mig rätt nu. Jag älskar mitt jobb men situationen är ohållbar. Som idag då hon sa men sluta grina" jag bah: öh? jag gråter knappast är det något här som gråter så är det du. Så ska det inte vara. Det ska inte vara så att man hamnar i luven på varandra dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0