ren och skär fakta

Jag börjar ledsna. Jag som person kräver en viss mängd uppmärksamhet. Får jag inte det jag vill ha när jag vill ha det. Ja, då börjar jag se mig omkring. För jag pallar inte jaga någon. Är det någon som ska jagas är det fan jag inte tvärt om..
 Rättelse. Jag har inte ens pratat med någon annan. Men det är bara en tidsfråga om det ska vara såhär.
jag är ingen tankeläsare. Jag måste få raka puckar tillbaka. Jag måste få höra ord. Även om ord bara är just ord så tillsammans med en puss eller dylikt så väger ord så himla mycket.
 Är det som så att vi inte känner likadant. Ja då är vi ju helt fel för varandra. Jag tänker i allafall inte sitta och vänta på att han hör av sig. Utan nu har jag försökt ringa utan svar. Igen... Så ja, dags att ge upp nu tror jag..
 kanske är det fel av mig att tänka så? när jag vet att han sovit dåligt inatt. men jag hade hört av mig hur dåligt jag än sovit. Jag hade hört av mig om det var min vän som hamnade på sjukhus så att han slapp jaga mig. När man bestämt att man skulle ses. JA så hade jag gjort. Därför vill jag att han gör detsamma emot mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0