såå sjukt trött!

Är sjukt trött. Vill egentligen bara krypa ner under täcket och sova till i morgon bitti. men det kan jag inte sörru. SÅ nu bombas mitt huvud med underbar musik från bla popcaan,gyptian och mavado :) SÅ ja, livet är bara underbart just nu :)
 Ska vilken sekund som helst kila in i duschen och sedan sminka mig :) Ska äta middag med lilla mamma i stan ikväll :) Var egentligen tänkt att pappa skulle med. Men ja, han är ju som han är. Så då går vi själva ist :) Mycket trevligare haha ;)
 Så nu har jag lite brådis. Måste nämligen vara där runt 17.
Efter middagen får jag se hur det blir. Om jag skulle möta upp ngn och gå på bio. Men ja killar är nyckfulla så lägger ingen tilit i deras ord fören jag känner de riktigt bra och vet vad de går för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0