Ser fram emot i morgon :)

Jag ser fram emot i morgon faktiskt :) Ser fram emot bakelsen jag ska göra i morgon :) Sen blir det träning. Dock lika lugnt tempo som idag. Då jag är lite rädd att jag ska få ont i ryggen. När jag ändå var på SATS passade jag på alla skälla lite på dom ;) 
 Har lämnat in en intresseanmälan om PT. Ja, det ska tilläggas att det är över tre veckor sedan. Så därför sa jag det till dom och fick skriva på en ny intresseanmälan. Jag kan ju tycka att det borde ligga i deras intresse att deras kunder ska få en PT om de så önskas. Ok, kan förstå att det kan bli lite köigt. Men seriöst.. De kan ju iaf göra ett samtal:P men nopp de mobbar ut mig totalt hahah.
 Nej dags att krypa ner i sängen och sova :) Blir en tidigt morgon för mig i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0