tycker om så det gör ont

Hur ska man förklara en känsla? Hur ska jag kunna förklara för någon att känslorna skrämer mig. Att jag är såå himla rädd för att bli sårad. Lämnad och glömd.
 Det är synd att mina ex har satt sånna spår att jag inte vågar lita på någon längre. Eller nej, så ska jag inte säga för det stämmer inte. Det är väl bara det att man måste få höra rakt ut vad man är och vad den andre känner ibland. även om en kyss är öm så vet man aldrig baktanken. 
 Det är den där limbokänslan som gör mig galen. Skynda långsamt är något som dyker upp i skallen. För det är väl så. Jag gillar inte att vara på g eller dejta. Jag är mer för "vara eller inte vara" haha ;)

Nej dags att fortsätta jobba. Min mobil har dött.. Så bäst att skynda sig nu så man blir klar snart och kan åka hem :) gilalr inte tanken på att inte ha en mobil som fungerar


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0