köpa lägenhet utanför sverige

Klockan är som ni ser på inlägget, runt halv tio. Jag har hamnat in i nätet utav lägenheter. Inte här hemma i Sverige utan i Kroatien.  Har sedan jag var där första gången 2007. Blivit fullständigt förälskad och vill köpa en lägenhet där. Problemet är bara att en lägenhet där nere kostar lika mycket som en lägenhet här uppe, i innerstaden. Så ja. Med min bagarlön så komme rjag inte långt ;) Får typ spara i 3-4 år för att ha råd med kontant insatsen. Men jag tror och känner att det är det värt :)
 Ska nog försöka få med mig mamma i detta köp. Då jag tror det är bättre att dela på kostnaderna. Vill inte vara 26 år gammal och äga en lägenhet i kroatien men bo hemma hos mamma haha ;) För det känns inte särkilt lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0