Bones och nostalgi

I morgon är det tisdag och jag är ledig då :) Så nu blir det att kolla på bones :D Har gått och köpt sesong ett. ja ok, många laddar ner men jag gillar att ha fodralen av ngn konstig anledning :) Så ska försöka kolla igenom iaf fyra avsnitt nu :D 
 Förresten idag så frågade jag dominiqe ( min arbetskamrat) vad tre utav hennes nostalgier är. Alltså, det som får dig att tänka barndom. Hon sa, kellogsfrosties,landet och myspys med familjer. Ja för henne var det då att plocka fram de färgglada skålarna, Då alla syskonen hade en varsin färg så fick man sitt godis där i. 
 För mig var det, kalaspuffar,kellogsfrosties och mussepiggtröjor samt glasbilen ;) ja det var fyra haha.Men äh min blogg my rules ;) 
Så nu är frågan då visst tänker ni nu, vad tänker jag på, vad är min nostalgi?? är det turtles? fotboll? eller sagobanden man fick lyssna på i bilen ? ;)
nej nu blir det bones ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0