Från 100-0 på 1 timme

I morse vaknade jag och var på strålande humör. Länge sen sist detta hände. Kände även för att göra mig lite fin :) Inte ofta jag gör det när jag ska till jobbet då det känns mer onödigt än nödvändigt...
 Så kommer jag till jobbet, då är mina arbetskamrater mer eller mindre buttra. Min chef säger ne kommentar om att jag använt hela sminkboxen i ansiktet.. Min andra arbetskamrat.. orkar jag faktiskt inte ens nämna så illa är det.
 Så min dag började bra slutade emd tjugo minuters övertid och nedstämt humör.. Så så kul har jag haft det! Jobbigt att folks dåliga humör ska behöva smitta av sig.. Men vi får se vad som händer ;) Börjar fundera lite nu så ja vi får väl se vad som händer :) var ändå skönt att berätta för två arbetskamrater min åsikt och sida på sake rochting idag iaf :)
 Sen blev det att plocka upp min kusin i mörby och efter det så har min dag kännts lite bättre :) mamma hade även lagat en god middag så det är ju bara perfa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0