haha får se hur detta blev nu då..

Åh det är så krångligt att förklara vissa saker. Men jag ger det ett försök, kanske två ;)
 Utseende är ju vääääldigt viktigt för mig! Jag har helt ärligt dissat killar för dålig klädstil. Vissa är bara hopplöst fall. För mig är det en självklarhet att en kille ska lukta gott, han ska vara intresserad av sitt utseende. ja inte överdrivet vill ju inte ha någon Lorenzo Allseandro Nilson direkt. Finns en STOOOR skillnad mellan utseende fixerad och nästan gay. En man ska trots allt vara en MAN. Men en man ska kunna föra sig bland folk, ha ett intresse för sitt utseende och ja då SJÄLVKLART lukta gott. Nu menar jag inga turkduschar eller levande perfym fabriker. ja ni vet, de som man känner 300 meter ifrån att nu kommer han.. Nej fy! Sånt får man bara ont i huvudet av.
 Jag lägger själv ner tid på mitt utseende och vill då inte ha någon slusk! Sen ska jag inte påstå att jag är överdriven haha. Inte så att utseendet är ALLT för mig, nej är ju inte 18 längre ;) Men som sagt, jag jobbar i ett bageri så när jag väl kommer där ifrån och ska träffa vänner och dylikt vill jag ju vara snygg :) Mjukisar hör hemma på gymmet eller i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0