Jadu jag säger då det, då det

Att man förundras över andra är väl en sak. Men när man VARJE dag slår sig själv på pannan och tänker vad i helvete sysslar jag med.. Borde man inte börja tänka om då?
 ja, självklart pratar jag om mig själv (DUUUH?). Tar idag tex har tänkt läng på att jag behöver träna upp min rygg. Så idag när jag kom till jobebt stövlar jag fram till min chef och frågar om hur man gör då vui får gymkort billigare. Klockan kvart i fyra går jag fram till honom igen. Då ber jag honom hjälpa mig om det. Ja, det där är inte så intressant. POÄNGEN däremot kommer nu, jag tror att jag har ångrat mig? haha. Ja alltså, kommer jag verkligen gå dit MINST 10 ggr på tre månader för att få rabbatten från jobbet? Kommer jag tycka det är kul och gör jag det verkligen för min skull?
 Ja, det är klart jag gör det för min egna skull är min tanke. Men jag undrar ändå om det verkligen är så. jag menar, jag gör det ju för att må bra ohc att det är ett riktigt bra tidsfördriv. fast jag är rä'dd att jag inte ska ha ork eller tid till vänner och familj.

 Hahahha vi kan väl låtsas att det där är min före bild´? och att den där tjejeen som ska vara samma person blir min efterbild? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0