Jag är krossad

kan man få abstinens av en låt? Kan man känna att luften tar slut när man inte hittar den? Att man blir skit förbannad? ELLER är det något feeeel på mig?! Ok, för att komma till saken. JAG beatrice Danielsson har letat som en idiot efter kartelens nya låt. TROR ni att jag hittat den?! neeej smaaack in your face typ.. Helvete ! Hörde den idag på radion när jag satt i bilen.. hann dock inte lyssna klart hela. Så nu är mitt hjärta halft och jag är superförbannad för att de kallat tillbaka sin låt. Ok, i get it.. they want to make som money. för heeelt ärligt, deras andra låtar har varit riiktigt kassa! Men nu, oj oj oj! Så därför vill jag ha deras låt nu.. Ok, jag överdriver säkert överdramtiserar och vadfan det nu heter. Men seriöst ge mig bara låten! Jag blev så jävla glad när jag hörde den låten på metropol för första gången. Det var som att åka rymdraket tillbaka till tonåren. Asså AJ säger jag bara. Så jävla bra är den. har nog aldrig skrivit ett sånt här inlägg om en låt förut så FÖRSTÅÅÅÅR NI NU?! 
 Fan jag går bananas över en jävla låt men asså hjälp mig! snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0