jag får en sån känsla

Letar febrilt fram cigaretterna. Samtidigt som jag balanserar gymkasse plånbok,nycklar,bilnycklar och telefon. Så nu fram med tändaren. Klickar, klickar en gåg till. Får fram en låga. Drar in blosset. Känner hur det river till i halsen. Blåser ut ett rökmoln.
 Jag saknar den känslan. Då det känns som att man kan kontrollera allt med en ciggaret. Jag äger världen när jag har mina cigaretter.
 Nu, utan cigaretterna, nu utan snuset. Så är jag bara avskalad. Jag har inget att gömma mig bakom. Allt för dessa cigaretterna. Jag vet att jag kan mostå dock verkar jag behöva personer för att sluta. Så som att jag slutade snusa pga Danilo. nNågot han inte vet om. Något jag inte skulle berätta för honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0