Jag hade honom åt minstonde i två sekunder

Det är läskigt hur en person kan påverka än så himla mycket. Du ser personen som i detta fall är en av Sveriges snyggaste män i min åsikt kanske den snyggaste`? Det är läskigt för att när man, eller ja jag i detta fall hör hans röst, ser han röra sig och se hur hans minspel börjar gå igång så tänker jag. Jag hade honom, åt minstonde i två sekunder. Jag kunde inte spela spelet och därefter blev resultatet. För nej, jag spelar inga spel. jag har inte orken för det. För jag brukar bli mer intresserad av själva spelet än utav personen och det är det inte värt. 
 
Folk säger att jag ser ut som en anka men juvidermet är borta baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0