Morgonbråk

Hmm, det är alltid lika roligt att börja morgonen med bråk, eller? Men men, sånt som händer rätt ofta häär hemma. Då jag nog har Sveriges värsta morgonhumör. Så det behövs inte mycket för att jag ska gå bananas :/
 Nej nu blir det att fixa sig och sedan Ringa SATS sollentuna.. Måste kolla lite med mitt gym kort. För nu jävlar ska jag få ordning på min kropp! har ju så ont i ryggen.. Så behöver träna uppp den, och då kan jag liika gärna passa på att räna upp varena liten muskel :D
 Köpte även mina gymskor igår! asså haha stackars kille somm skulle hjälpa mig! In kommer jag och bah " ehm aha hur ska detta kännnas då?" han kollar på mig och bah " du ahr väl provat skor förr?" hahahaha.. Jani, behöver jag förklara att sist jag hade ett par inomhus gympa skor var long time ago och har ingen blekaste hur detta ska kännas :) det blev iaf ett par fina lila skor, eller ja vita med lila inslag :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0