Ont i ryggen

Idag har jag varit hemma hela dagen. Det är nu jag börjar känna mig rädd över ryggen. När jag måste stanna hemma från jobbet. Men det borde inte vara något problem då jag har ont i svanskotan. Det är så mycket att tänka på nu med bilen. Så jag försöker skjuta de tankarna. Då jag inte vet riktigt hur saker och ting kommer se ut. Hur mycket jag själv kommer få betala och hur mycket försäkringsföretaget betalar. De skulle göra en kalkyl på hur mycket min bil kommer kosta att laga. Jag vill verkligen inte ha en ramsne bil.
 De som krockade in i mig i bak ringde idag. Hur trevliga som helst.
Måste även skicka in en skadegörelserapport. Känns inte sådär jätte spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0