Säng och biltur

Idag har min dag istortsätt bestått av att vila min rygg! Sen blev det att sätta sig i bilen och åka och käka med sara och hennes nya :) Han verkar faktiskt vettig. Brukar ju avsky hennes killar haha. Men denna verkar mer eller mindre normal :)
 Kände att jag behövde testa och köra denna bilen. Mm jag får ont i ryggen av att köra eller inte. Då jag får mest ont när jag sitter. Skönast är det när jag går :) Det gick faktiskt bättre än jag trodde. Det är visserligen inte så långt från mig till Sickla :) 
 Efter maten blev det fika i Nacka forum och sen ner på maxi snabbt då Sara skulle köpa semla och jag ägg nudlar till mamma. Träffade Kordian, en gammal arbetskamrat. han var en av mina favoriter när jag jobbade där så det var roligt att träffa honom måste jag säga :) Stod och pratade en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0