Shit vilken dag

Vilken jävla dag! Vart ska jag börja´?
 Vi kan ju börja med att gratta J som fyller gammal idag haha :) Så grattis till dig!
Så nu komemr det ba ba baaaam.. Började med att jag var super trött i morse och dagen på jobbet gick väl sådär. Kunde gjort bättre, känner mig otillräckligt och aj det gamla vanliga. Ångesten över att man inte känenr sig så lyckad. Så när jag äntligen ska sätta mig i bilen och åka hem. Ja vad händer? Kaaaboooom. Jag kör in i en bil. Världens smäll då jag hade hög musik och ändå hörde smällen. Jag får panik. Tvär nitar. Stänger av motorn och i stortsätt flyger ur bilen för att kollaom jag hittar någon repa. Ser ingen ting och åker iväg. Sen tänker jag inte så mycket mer på det än att vilken tur att det inte var värre. 
 halv stressar hem för att hinna koppla av några minuter borsta tänderna och sedan åka till tandläkaren. ¨Då jag var där sist sa de att jag ahde ett hål. Detta var december 2009. Har varken ahft tid ork eller pengarna till det. Så idag var det dags. Åker dit till min tid kl 16.10. Lägger mig på stolen och de börjar prata lite och frågar typ vart mitt hål är eftersom jag ringde in själv och bad om tiden. jag sa som det vara tt de sa till mig då jag var där sist att de hittade ett hål. Nu letade de frenetiskt och undersökte min mun igen. de hittade inget hål så jag fick åka hem 30 kr fattigare haha ;) Då man har ett tandläkar bidrag på 300 kr som alla över 20 år har här i Sverige :)
 Så när jag kommer hem, lagt mig skönt och kollar på tv så ringer det en dam. Hon förklarar vem hon är och säger sedan att det är hon som fått sin bil påkörd av mig. Och jag blir heeelt iskall! Tänkte shit nu åker jag in i fängelse eller något haha. Men nu är det löst och hon var jätte trevlig. Min baklyckta saknas vilket jag inte märkte då jag stannade och tittade. Blev ju så rädd. samt att min kofångare hänger lite vajsing.
 Med mig är det bara bra förutom att jag är lite skakad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0